Розрекламована акція “Чорної п’ятниці” вже декілька років стала популярною і в Україні – ми ж крокуємо до Європи… Однак, такими темпами ми будемо ще йти довго і нудно. Прогулявшись сьогодні Ланівцями, робимо  висновок – ой чорна наша п’ятниця, чорна. Тільки в іншому сенсі. Пропіарена акція через Фейсбук не була реалізована насправді, як на нас, адже обіцяних 30%, 50% знижок покупці не отримали. Натомість заплутані умови – купите цей товар із 5%-ою скидкою, то отримаєте тоді більшу знижку на другий товар. А якщо ще й купите третій, то… А, хто ж його зна що. І це тоді, як в Америці знижки сягають 90%, а підприємці зацікавлені не так в отриманні прибутку, як у збуті товару і оновлення його у новому році. Наша ж практика показує, що акцію ми запозичили. але перевели її на свій лад. Не дуже вигідний покупцю. Хоча ажіотажу трохи було в Ланівцях – люди повірили в велику силу Інтернету.  Дарма чи ні – вирішувати Вам.